2013. február 19., kedd

Lopez: Kimi a legőszintébb pilóta az F1-ben


2013.02.19, kedd 14:00
A Lotus csapat tulajdonosa, Gerard Lopez szerint a sikerük kulcsa az, hogy megengedik azt, hogy Kimi Raikkönen csak önmaga legyen.
Lopez szerint Raikkönen sikeres visszatérése és a Lotus csapat egyre jobb formája mögött a csapat légköre áll, amiben azt is megengedik, hogy a 2007-es bajnok önmagát adja.

„Kimi az Kimi. Mindig az, amit abban a pillanatban érez” – nyilatkozta Lopez a finn Turun Sanomatnak. „Kimi biztosan a legőszintébb fickó az F1-ben. És ez az, amiért sokan olyan üdítőnek találják őt. Mi nem akarjuk, hogy a pilótáink sablonosak legyenek, olyanok amilyenek, azt mondják, amit akarnak. És én azt hiszem, hogy ezért szeretik a Lotust. Mi ugyanis egy természetes csapat vagyunk.”

A Lotus pedig valóban mindent megtesz, hogy jó légkört teremtsen a finn bajnok számára, Emlékezetes Abu Dhabi-i rádióüzenetét a pólóira nyomtató csapatban pedig Raikkönen láthatóan jól érzi magát, és önmagát adja. „Hát jobban szerettem volna a világbajnoki címért harcolni, de ez nem történt meg” – nyilatkozta Raikkönen, aki az emlékezetes „hagyj békén tudom mit csinálok” rádióüzenetről is kifejtette a véleményét. – „Én csak megpróbálom a dolgaimat csinálni. Ez pedig egy olyan dolog, ami a versenyen történt meg, nem volt eltervezve előre. És nem én vagyok a legnagyobb rajongója az utasításoknak.”
Szabó Imre
http://www.formula.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése